Prekių grąžinimas
PREKIŲ GRĄŽINIMO
TAISYKLĖS IR GARANTIJOS
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Daiktų trūkumai šalinami, daiktai
keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu
Nr. 217 “DĖL DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO” (Žin., 2001,
Nr.58-2105) patvirtintomis DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖMIS.
Perkant prekes iš šios
el.parduotuvės, būtina susipažinti su Grąžinimo ir garantijų taisyklėmis, pardavėjas parduodamas ir pirkėjas pirkdamas
ir tvirtindamas užsakymą susitaria ir sutinka jog:
Prekių
pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tuomet, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji
nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Visais atvejais prekės
turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.
Pirkėjui žinoma, jog neveikiančią ar netinkamai veikiančią, netinkamos kokybės prekę,
pirkėjas turi grąžinti per 5 (penkias) dienas nuo pristatymo dienos.
Patvirtindamas
užsakymą Pirkėjas sutinka, jog gavus netinkamos kokybės prekę, pirkėjo
pasirinkimu, netinkamos kokybės prekė bus pakeičiama į tinkamos kokybės prekę,
atitinkamai sumažinama prekės kaina arba pašalinami prekės trūkumai.
Prekės
nekokybiškumą turi įrodyti pirkėjas, pateikdamas įrodymus, pirkėjo
nuomonė, įsitikinimas ar spėjimas nelaikomas kokybės įrodymu.
Kokybiškos
prekės negali būti grąžinamos.
Naudota,
sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ir be orginalios pakuotės prekė negali būti grąžinama jei pirkėjui nepatiko
prekės forma, spalva, dydis, modelis, ar neatitiko lūkesčių dėl nežinojimo.
Pardavėjas
neatsako už pirkėjo netinkamą prekių naudojimą dėl nežinojimo, nemokėjimo ar
kitų tiesiogiai su pardavėju nesusijusių veiksmų.
Jeigu
prekė buvo sugadinta ją pristatant (sudužo, išsipylė ir t.t. ), pardavėjas
įsipareigoja ją pakeisti analogiška jai preke, išsiųsdami Lietuvos paštu arba
kitu pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu.
Pageidaujant grąžinti
(nenaudotą) ar pakeisti (netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos) prekę,
pirkėjas privalo el.paštu info@vionail.lt arba registruotu paštu, adresu Vionail ,682708,
Kalniečių 233, Kaunas atsiųsti pasirašytą laisvos formos prašymą, kuriame turi nurodyti: kokią
prekę pageidauja grąžinti (kai grąžinama nenaudota prekė), nurodyti priežastis, dėl kurių prekę reikalauja pakeisti
(kai prašoma pakeisti netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos prekes į
tinkamos kokybės prekę), nurodyti kliento vardą, pavardę, užsakymo numerį, nurodyti
reikalavimą (pakeisti į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinti kainą
arba pašalinti prekės trūkumus), banko
sąskaitą (jei grąžinama nauja nenaudota prekė), pinigai grąžinami tik užsakovui per 10d.d nuo prekės grąžinimo dienos. Prekė turi būti grąžinta tokiu pačiu pristatymo būdų kokiu buvo išsiųsta pirkėjui.
Visi
nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybų būdu. Šalims
nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka
PREKIŲ
GARANTIJOS
Elektros
prietaisams suteikiama 12 mėn garantija. Garantijos
dokumentu laikoma sąskaita, kuri išrašyta parduodant prekę.
Sugedus
prietaisui, prašome el. paštu: info@vionail.lt , atsiųsti laisvos formos prašymą, kuriame turi būti nurodyta:
kokią prekė sugedo, nurodyti gedimo
požymius, nurodyti kliento vardą,
pavardę, užsakymo numerį.
Garantiniu
laikotarpiu prekė remontuojama nemokamai per protingą terminą.
Neesant
galimybės prekę suremontuoti, prekė keičiama nauja, analogiška, tokios pačios
kokybės ir tos pačios komplektacijos.
9W
lemputėms garantija nesuteikiama.