Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS IR GARANTIJOS

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS 

 

Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “DĖL DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖMIS.

 

Perkant prekes iš šios el.parduotuvės, būtina susipažinti su Grąžinimo ir garantijų taisyklėmis,  pardavėjas parduodamas ir pirkėjas pirkdamas ir tvirtindamas užsakymą susitaria ir sutinka jog:

 

Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tuomet, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.  Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.


Pirkėjui žinoma, jog neveikiančią ar netinkamai veikiančią, netinkamos kokybės prekę, pirkėjas turi grąžinti per 5 (penkias)  dienas nuo pristatymo dienos.

 

Patvirtindamas užsakymą Pirkėjas sutinka, jog gavus netinkamos kokybės prekę, pirkėjo pasirinkimu, netinkamos kokybės prekė bus pakeičiama į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinama prekės kaina arba pašalinami prekės trūkumai.

 

Prekės nekokybiškumą turi įrodyti  pirkėjas, pateikdamas įrodymus, pirkėjo nuomonė, įsitikinimas ar spėjimas nelaikomas kokybės įrodymu.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos.

 

Naudota, sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ir be orginalios pakuotės prekė  negali būti grąžinama jei pirkėjui nepatiko prekės forma, spalva, dydis, modelis, ar neatitiko lūkesčių dėl nežinojimo.


Pardavėjas neatsako už pirkėjo netinkamą prekių naudojimą dėl nežinojimo, nemokėjimo ar kitų tiesiogiai su pardavėju nesusijusių veiksmų.

 

Jeigu prekė buvo sugadinta ją pristatant (sudužo, išsipylė ir t.t. ), pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti analogiška jai preke, išsiųsdami Lietuvos paštu arba kitu pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu.

 

Pageidaujant grąžinti (nenaudotą) ar pakeisti (netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos) prekę, pirkėjas privalo el.paštu  info@vionail.lt  arba registruotu paštu, adresu Vionail ,682708, Kalniečių 233, Kaunas atsiųsti pasirašytą laisvos formos prašymą, kuriame turi nurodyti: kokią prekę pageidauja grąžinti (kai grąžinama nenaudota prekė), nurodyti  priežastis, dėl kurių prekę reikalauja pakeisti (kai prašoma pakeisti netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos prekes į tinkamos kokybės prekę), nurodyti kliento  vardą, pavardę, užsakymo numerį, nurodyti reikalavimą (pakeisti į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinti kainą arba pašalinti prekės trūkumus),  banko sąskaitą (jei grąžinama nauja nenaudota prekė), pinigai grąžinami tik užsakovui per 10d.d nuo prekės grąžinimo dienos. Prekė turi būti grąžinta tokiu pačiu pristatymo būdų kokiu buvo išsiųsta pirkėjui.

 

Visi nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka

 

PREKIŲ GARANTIJOS 

 

Elektros prietaisams suteikiama 12 mėn garantija. Garantijos dokumentu laikoma sąskaita, kuri išrašyta parduodant prekę. 

 

Sugedus prietaisui, prašome el. paštu: info@vionail.lt , atsiųsti  laisvos formos prašymą, kuriame turi būti nurodyta: kokią prekė sugedo, nurodyti  gedimo požymius, nurodyti kliento  vardą, pavardę, užsakymo numerį.

 

Garantiniu laikotarpiu prekė remontuojama nemokamai per protingą terminą.

 

Neesant galimybės prekę suremontuoti, prekė keičiama nauja, analogiška, tokios pačios kokybės ir tos pačios komplektacijos.

 

9W lemputėms garantija nesuteikiama.